KÉRDÉSE VAN?Kovács Ernő Facebook ikon
+36-20/403-6429

* minden telefonszámot visszahívunk, e-mail címre
válaszolunk és igérjük, NEM KÜLDÜNK SPAM-et!

 

Online marketing - miképpen építsünk brendet?


Post ikon
0
Facebook
post
Idő ikon
0
Órányi
tapasztalat
Like ikon
0
Facebook
LIKE
Youtube ikon
0
Youtube
néző

 

Sándor András bizalomépítő értékesítési trénert kértük meg, hogy faggassa Benics Dánielt az online marketing rejtett területeiről. Dani most olyan titkokat tár fel, melyeket a szakkönyvek is kíméletlenül elrejtenek.

 

Hogy lett belőled Facebook és Youtube szakértő?

Hajtott a kíváncsiság, amikor a Facebook és Youtube a piacra tört. Emlékszem, hogy az első Youtube  videómat senki sem nézte meg. Érdekelt, hogyan tudnék ezen változtatni. Ekkor kezdtem el igazán trükközni a Facebook és Youtube által adott lehetőségekkel és meghatódott tekintettel figyeltem, hogy először 1 néző, majd 1000 néző nézte végig az első remix videómat. Minden nap lelkesen keltem ki az ágyból, hiszen a különböző beállítások pontos és precíz használata esélyt kínált arra is, hogy szerezhetnék tíz-, vagy akár százezer látogatót is. Néhány év múlva már akkora szakértelemmel rendelkeztem, hogy vállalatok is megbíztak különböző, online marketinges kampányokkal.

 

Milyen területekre alkalmazható ez a szolgáltatás?

Ez egy meglehetősen tág terület. Sokan nem is gondolnák, hogy Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, Soundcloud, Mixcloud és számos portál esetében hány ezer kapcsoló, beviteli mező van a rajongói tábor növelésétől kezdve egy videó látogatottá tételéig, melyeket hibátlanul szükséges beállítani. A területek folyamatosan bővülnek, hiszen újabbnál újabb rendszerek elsajátításán fáradozunk.

 

Fáradozol, vagy fáradoztok? Többen vagytok?

Igen, Ernő és csapatával dolgozom együtt. Megtetszett a csapat gondolkozásmódja, mellyel képes voltam azonosulni. Ma már a csapat tagjaként veszek részt a fejlesztésekben és közösségi oldalak építésében.

 

Ezeken a területeken milyen változásokkal találkozik az ügyfél?

Javarészt vállalat- és célfüggő. Egy zenész például a népszerűsége növelése miatt bíz meg minket, egy webshopot üzemeltető cég a termékének hatékony eladása, valamint weboldalának látogatottságnövelése miatt. Egy kezdő autószerelő vállalat pedig ügyféltoborzás miatt. Egyszerűen megfogalmazva mi erősen a célok elérésére vagyunk szakosodva és úgy mondván, ha kézzel nem bír felemelni egy sziklát, akkor mi jövünk a darus kocsinkkal.

 

Az ügyfelek kampánytípusai alkalmazhatóak másik ügyfelekre?

Határozottan nem, hiszen minden kampánytípust személyre kell szabni. András, nincs olyan szakács, aki minden embernek ugyanolyan ízletes gulyáslevest tud készíteni. Ha így gondolkodnánk az online kivitelezési területekben, akkor azok nem mi lennénk. Mi minden embert megkérdezünk, beszélgetünk velük és átérezzük a helyzetét.

 

Mennyi ideig érdemes egy ilyen kampányba fektetni?

A kampány indítását követően azonnal beindul egy öngerjesztői folyamat, éppen ezért nincs értelme arról beszélni, hogy mikor szüntessük meg. Ezeknek a kampányoknak a lényege az, hogy egy virtuális malacperselybe bekerül 100 forint akkor a kivehető pénz, hozam – szinte teljesen mindegy, hogy mi kerül ki belőle – nagyobb értékkel fog bírni. Vállalati környezetben pont erről szól a közösségi portálok üzletszerű használata. Fantasztikus érzéssel tölt el, hogy a malacperselyből az egyik ügyfél kivesz fellépést, a másik pedig visszatérő vásárlót.

 

Miképpen alakul az árazás?

Ez minden esetben egyedi, mert számos tényezőt kell megvizsgálnunk. Függ attól, hogy mennyi munkánk van az illetővel, illetve mik a célok, és milyen határidőkkel dolgozunk. Függ attól is, hogy mi rakunk-e össze olyan pszichológiai üzeneteket, ami vásárlásra készteti az olvasót, vagy naponta 3 fotót készítünk egy trénerről a fellépések gyarapítása miatt.

 

Vannak olyan módszereitek amik receptjeit kizárólag Ti alakítottátok ki?

Szinte a teljes marketing stratégiánk egyedi. Receptúránk természetesen titkos és folyamatosan változó is. Legújabb ötleteinket először saját kampányainkban teszteljük, és ha az eredmények kiválóak, akkor azt nyugodt szívvel rá merjük húzni az ügyfeleink csatornáira is.

 

Folyamatosan szükséges egyeztetni az ügyfelekkel?

Rengeteget. Van olyan ügyfél, akivel napi kapcsolatban kell lennünk. A kezdeti időszakban  szinte mindennapos az egyeztetés. Ezt követően általában heti 1 alkalommal szoktunk személyesen vagy videóhívás formájában tartani a kapcsolatot az ügyféllel a következő heti tervekről, eseményekről, értékesítési akciókról.

 

Az ilyen kampányok esetén alkalmazhatóak az elvárások?

Mint mondtam, Ernő csapatának eléggé sajátos a gondolkodásmódja, ami határozottan tetszik. A hasonló tevékenységgel működő vállalatok esetében senkitől nem hallottam még azt, hogy garantáljunk. Elvárni pedig csak akkor lehet, ha van garancia.

Sok emberben a marketing és az értékesítés művészete hibásan jelenik meg. András, még annak is értékesítési kihatása van, hogy egy üzlet ajtajának kilincsét milyen erővel tudod lenyomni. A betévedő emberek számát lehet mérni, de nincs értelme. Éppen így mutatkozik meg ez az online közösségi oldalak területén is. Számos esetben van olyan igény, hogy egy Youtube videónak legyen pl. 500 ezer nézője. Ha ezt nem tudnánk vállalni, akkor azok nem mi lennénk.

 

A konkurenciában látsz hibát? Ha igen, miket?

A konkurencia – tisztelet a kivételnek – előre elkér mondjuk 1 millió forintot és vagy sikerül elérniük a célt, vagy nem. Mi alacsony összeggel indítunk, hogy először bizonyítsunk és biztosra menjünk. Ezután dolgozunk nagyobb anyagi befektetéssel, a még nagyobb sikerek elérése érdekében.

 

Folyamatosan finomítjátok a tevékenységet?

Természetesen igen. Közhelynek hangzik, de szinte minden nap tanulmányozzuk a folyamatosan átalakuló piacot, hogy miben tudunk fejlődni, miben tudunk jobbak lenni. Emlékszem, 10 évvel ezelőtt még Call Centerek tomboltak az ügyfélszerzésre, ma pedig Facebook üzenetek. A 80-as években igen népszerű reklám „Milyen jó a májas hurka” ma már kiverné a biztosítékot a vásárlói körben. Az igények napról-napra változnak, melyhez a megfelelő kommunikációval igazodni szükséges.

 

Ajándék - mert mi ismerjük a gesztus fogalmát

Heim Bálint munkatársunk fogadja az Ön hívását (+36-20/403-6429). Segít a tisztánlátásban, és arról is beszél, hogy az irodánkban adunk Önnek egy 25.000 forint értékű tanácsadást ajándékba, mert mi valóban ismerjük a gesztus fogalmát!

 

 





© 2017 Kovács Ernő és csapata • Minden jog fenntartva

Kovács Ernő alléc logó

Székhely: 7720 Pécsvárad, Tavasz u. 14/A • Adószám: 66028608-1-22
email: kerdesemvan##kukac##kovacserno.hu • nyitvatartás: hétfő-péntek: 08:00-17:00
rendkívüli ügyfélszolgálat: 17:00-08:00 • NAIH Engedélyszám: NAIH-121843/2017

/static/szerkezet/kulsooldalak/google_sites_logo.pnghttp://kovacs-erno-a-valoban-megbizhato-programozo.business.site/https://www.facebook.com/kovacs.erno.a.programozohttp://melyinterjuk.hu/a-siker-vallalkozoi/amegbizhatoprogramozohttps://www.linkedin.com/in/erno-kovacs-programmer/
Vissza az oldal tetejére!